Chakana savdo va eCommerce
O‘zbekistondagi chakana savdo tarmoqlari va elektron tijorat kompaniyalari omnichannel modelga o‘tmoqda. Biz savdo, inventarizatsiya va mijozlar tajribasini boshqarish tizimlarini joriy qilamiz, bu esa korxonalarga foyda va sodiqlikni oshirishga yordam beradi.
Qo'shimcha ravishda: Bozor integratsiyasi, sun'iy intellektni shaxsiylashtirish va dinamik narxlar barcha kanallarda konversiya va marketing samaradorligini oshiradi.
Natijalar
Onlayn va oflayn savdolar ortdi.
Konversiya va mijozlarni ushlab turishning ortishi.
Marketing samaradorligi va ROI yaxshilandi.
Logistika va operatsion xarajatlarni kamaytirish.
POS va do'konlar
Chakana savdo shoxobchalari, kassa apparatlari, smenalar, qaytarishlar va hisobotlarni markazlashtirilgan holda boshqarish.
Katalog va narxlar
Mahsulot assortimenti, aktsiyalar, chegirmalar va sodiqlik dasturlarini boshqaring va ularni barcha kanallar bo'ylab sinxronlashtiring.
Onlayn do'kon va bozorlar
Katalog, to'lov va logistika, yagona buyurtma va qaytarish holatlarining integratsiyasi.
Omnichannel logistika
Click&Collect, oxirgi mil, balans va marshrutni boshqarish.
Marketing va shaxsiylashtirish
Segmentatsiya, tavsiyalar, trigger kampaniyalari va A/B testi.