UZ RU EN

© 2025 APKO DIGITALY — korporativ sektor uchun raqamli yechimlar integratori., Barcha huquqlar himoyalangan.

Loyiha va portfelni boshqarish (PPM) tizimi

Har qanday murakkablikdagi loyihalarni rejalashtirish, amalga oshirish va monitoring qilish uchun yagona vosita. U klassik va Agile metodologiyalarini, vazifalarni, resurslarni va byudjetni boshqarishni qo'llab-quvvatlaydi. Past kodli/kodsiz funksionallik korporativ metodologiyalarni sozlashni soddalashtiradi, AI esa xavflarni bashorat qiladi va ish yukini optimallashtirishni taklif qiladi.

Zamonaviy PPM tizimlari strategik va operatsion boshqaruvni birlashtirib, xarajatlarni, vaqt jadvalini va samaradorlikni nazorat qilishni ta'minlaydi. BI bilan integratsiya prognozlash va stsenariy yaratish imkonini beradi, gibrid metodologiyalar esa har qanday turdagi loyihalarga moslashishga imkon beradi.

Loyiha va portfelni boshqarish (PPM) tizimi

Loyihalar boshqaruvi

Vizual rejalashtirish, bosqich va qaramlikni nazorat qilish. Moslashuvchan shablonlar standart loyihalarni tezda ishga tushirishga imkon beradi.

Portfelni boshqarish

Tashkilotning barcha loyihalarini yagona maydonda birlashtiring, tashabbuslarga ustuvor ahamiyat bering va KPIlarni kuzatib boring.

Agile-yondashuvlar

Interfaol taxtalar, sprintlar, orqada qolishlar va jamoaning ishlash ko'rsatkichlari chaqqonlik va tezlikni ta'minlaydi.

Loyiha boshqaruvida AI

Xavflarni aniqlash, og'ishlarni bashorat qilish va resurslarni optimallashtirish uchun mashinani o'rganishdan foydalanadi.

Collaboration Hub

Jamoa hamkorligini, hujjatlarni, hisobotlarni va aloqalarni markazlashtirilgan holda saqlashni ta'minlaydi.

Resource Management

Xodimlarning ish yukini va mavjudligini kuzatish, resurslarga bo'lgan ehtiyojni prognoz qilish.

Biz kalit taslim tizimini joriy etish, xodimlarni o'qitish va muntazam texnik yordam ko'rsatamiz.

Biz bilan bog'lanish