APKO yirik va o‘rta korxonalar faoliyatini optimallashtirishga qaratilgan korporativ jarayonlarni avtomatlashtirish uchun yangi ko‘p funksiyali platformani taqdim etdi. Platforma asosiy biznes tizimlarini birlashtiradi: savdo va mijozlar bilan munosabatlarni boshqarish uchun CRM, operatsiyalarni optimallashtirish uchun ERP, HR boshqaruvi uchun HRM/HCM, shuningdek, loyiha va portfelni boshqarish vositalari.
Yangi yechim kompaniyalarga turli xil AT vositalaridan ma'lumotlar, jarayonlar va infratuzilma uyg'unlikda ishlaydigan yagona boshqaruv arxitekturasiga o'tish imkonini beradi. Dasturchilar ishtirokisiz biznes jarayonlarini tez sozlash va oʻzgartirish imkonini beruvchi, amalga oshirish vaqti va xarajatlarini kamaytiradigan kodsiz texnologiyalarga alohida eʼtibor qaratiladi.
Platforma shuningdek, analitik vositalar va AI yordamchilari bilan integratsiyalangan boʻlib, odatiy vazifalarni aqlli avtomatlashtirish imkonini beradi va maʼlumotlarga asoslangan qarorlar qabul qilishni qoʻllab-quvvatlaydi. Mahsulotni sinovdan o'tkazishni boshlagan birinchi kompaniyalar orasida telekommunikatsiya va moliya sektoridagi yirik korporativ mijozlar ham bor.
APKO qurilish, ishlab chiqarish va sog‘liqni saqlash kabi muayyan sanoat muammolariga yo‘naltirilgan yangi modul va imkoniyatlarni qo‘shish orqali platforma funksionalligini bosqichma-bosqich kengaytirishni rejalashtirmoqda.
Kompaniya vakillarining soʻzlariga koʻra, platformaning ishga tushirilishi korporativ IT tizimlarini yagona, samarali va xavfsiz raqamli makonga aylantirish boʻyicha APKO strategiyasidagi muhim qadamdir.